خانم های بندرعباسی گرمه ؟!؟کولر بزنم؟!؟

۷ پاسخ

ت بندرعباس از ما می‌پرسی کولر بزنی یا ن🙃

واااای من باید قشم و بند عباس به دنیا میومدم از بس همیشه سردمه پیش ما کلا دوماه کولر روشنه بقیه ش بخاری

نه گرمه ما از دیروز کولر روشن کردیم

اهههه خوشبحالتون
ما تهرانیم البته هوا هوای دم دمای عید شده(خنکه)

ما پنکه زدیم فعلا خوبه
بستگی داره اگه گرمایی باشی آره

خب اگه گرمته بزن
چرا مقاومت میکنی تو کولر روشن کردن😀

ما قشمیم و الان دو هفته اس کلرا روشنه

سوال های مرتبط