۵ پاسخ

سلام خانمی هستم برا خرج مخارج زندگی
جز خوانی 🌺
ختم‌قران‌🌺
چله حدیث کسا 🌺
چله زیارت عاشورا 🌺
دعای معراج 🌺
دعای ناد علی 🌺
ب نیت امواتتون وحاجت رواییتون میخونم هدیه ای میگیرم.

نه ایرادی نداره منم میزنم

خوبه دردشو کم میکنه؟

نه خوراکیه دیگه

نه عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی