۹ پاسخ

عزیزم ماهگرد اصلاااا مهم نیست بنظر منم برا دختر نگرفتم همون تولدا ببریم اتلیه عکس خوشگل بگیریم ماهگرد دیگه سوسول بازیه😂

همه ی جوابایی ک دادن درست ها، ولی مرد رو چه ب نظر دادن راجع ب کیک ماهگرد

با كيك ها مغازه هم خشگل ميشه روش شم بزارين ايده درست كنين بعدش با چايي بخورين😋😂

ماهگرد رو چرا بزرگ ميكنين هرچي تو خونه دارين همون عدد ماهي كه هست رو درست كنين يه لباس خوب تنش كنين عكس بگيرين لازم نيست كيك. داشته باشه
الان ما اهل شيريني نيستيم زياد كيك كوچيك هم براي ما بيشتر ميمونه كهنه ميشه خب ميبينم اينجوريه هزينه ها هم زياد ميشه با خلاقيت درست ميكنم مثلا من دوماهگي رو با بادم درختي درست كردم🥲

گلم قرار نیست که کیک بگیری ماه‌گرد هم زیاد مهم نیست الان اونقدری تشریفات زیاد شده که مهمه تولدشه که بزرگ میگیری و یا مثلا وقته دندون در آوردن دندونی میپزی یک‌جشن کوچلو میگیری زیاد مردهارو تو فشار نزاریم چون زندگی ها خیلی سخت شده برای همه

واسه ماهگرد که حتما نباید همون روز باشه مثلا اگه چند روز مونده یا بعد از ماهگرد ش کیک میگیری لباس خشگل بپوش تا هر چی تو خونه داری یا اصلا هیچی عکس بگیر مهم نیته خوب

بدون کیکم میشه عکس درست کرد

از خودش عکس بگیر بفرست هوش مصنوعی با کلی تم مختلف برات درست کنه

منم همینم
یک ماهگی خواهرام گرفتن
دوماهگی شوهرم
خودم اصلا حوصله ندارم
دست تنها واقعا خسته و بی حوصله میشم 🥲
ولی من واقعاً تمام توانم و دارم میذارم جون ندارم دیگه

سوال های مرتبط