هیچی خانما شبیه هم نیس یکی پسربارداره تهوع داره یکی دختر بارداره ترشیجات میخوره در حالیکه میگن ترشیجات ویار پسرونه و تهوع دخترونه ولی هیچی دقیق نیس من واسه بچه اولم تهوع نداشتم و همش ترشیجات در حدی ک ترشی و برنج میخوردم بجای خورشت این یکی هم ترشیجات ویارمه اما تهوع دارم
خودم تجربه نداشتم ولی مامانم میگفت روی برادرم که بارداربود خیلی تهوع داشت
بچه هم توی شکمش خیلی شیطون بود
مامانمم سبک پا بود
بستگی به علائم مادر و عمه ها داره از نظره چهره و بدن به مادرت رفتی یا پدر ربطی به مقایسه با غریبه ها نداره
من عاشق ترشیم خیارشور خیلی دوست داشتم اوایل فشارمم میفته مدام نینیم سمت چپم حس میکنم
من سه ماه اول اصلا ترشی نتونستم بخورم از گوشت و بوی پیاز داغ سوپ واش این چیزا لدم میومد
نمیدونم بقیه چطور بودن ولی خودم حس سبکی داشتم با کمی خواب آلودگی ..تهوع نداشتم صورتم ورم نکرد ..از نظر اطرافیان زیباتر شده بودم.. به چیزای ترش علاقه داشتم و کلا از شکلات متنفر
عاشق ترشیجات میشی 😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.