علائم بارداری پسر چجوریه ؟؟

۸ پاسخ

حالت تهوع صبحگاهی نداشته باشی بچت پسره

به نظرم به علائم نیست

والاعلایم پسرودختریکی شده

من قبل تخمک گذاری نزدیکی داشتم، تا هفته ۹ حالم خیلی خوب بود بعدش کم کم اسید معده مزه دهنمو ترش میکرد، چیزای شیرین میخوردم اوایل ولی بعدش مزه دهنم تلخ میشد، از هفته ۱۰ تا ۱۳ لکه بینی به همراه تهوع شدید گرفتم بعدش خیلی بهتر شدم و علاقم کم کم رفت به سمت چیزای ترش. پوست صورت و لبم خشک شده چون قبلا چرب بود، موهای بدنم کرک بور بود که کم کم داره تیره میشه😅 و از لحاظ چهره هیچ تغییری نکردم.

والا منم سر حاملگی اولم خیلی حالت تهوع داشتم و دلم ترشی و اینجور چیزا میخواست بچم دختر شد . الان اصلا هیچ علائم خاصی ندارم

جنین ها هم پیشرفت کردن
قدیما میگفتن تهوع زیاد دختر کم پسر
ترشی پسر شیرینی دختر
لکه بینی پسر بدون لکه بینی دختر
الان قاطی شده😂

اصلا ربطی نداره من همه علاعمم به پسر میخورد البته طبق گفته قدیمیا
ولی بچم دختره😂

اصلا فکنم ربط ب علائم نداره

سوال های مرتبط

مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
مامان فاطمه و🩷🩵؟ مامان فاطمه و🩷🩵؟ هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان اسما
‌ مامان اسما ‌ تولد
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۷ ماهگی
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی