۴ پاسخ

عزیزم من از وقتی باردار شدم اینطوری شده سمت چپ م سینه م بزرگ تر از اون یکی

بر همه همینجوری میشه دوران شیردهی
بعدن خودش اوکی میشه

نه عزیزم

باید خالیش کنی
اره بعد شیردهی اوکی میشه

سوال های مرتبط