۶ پاسخ

من از ۱۵ روزگی مادرشوهرم خاکشیر با کره میداد به بچه هام بخاطر یبوست

نه اصلا.

ببین چی بهش دادی حساسیت داشته دیگ بهش نده

خودت بخور اینارو
مرتب هم با دستمال تمیز خیس بدنشو تمیز کن

شیر خشکیه

نه خودت بخور بهش شیربده

سوال های مرتبط

مامان کارن🐥🧡 مامان کارن🐥🧡 ۱۲ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خداجون😍 مامان هدیه خداجون😍 ۱۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی