۹ پاسخ

سونو داپلر چیه من تا حالا ندادم؟

من هنوز ندادم ولی دوماه پیش پرسیدم۱۵۰۰

۲۱۰۰ شد

من دوبار سونو داپلر دادم یبار دکتر کد اشتباهی بهم داده بود آزاد حساب شد ۱۵۲۰هزار
بار دوم با کد رفتم ۱۱۴۰هزار شد

من با سونو رشد حدودا ۳ تومن شد

سونو داپلر از نینی ام عکس میدن؟؟

من با سونو رشد جنین داپلر امروز ۱۹۰۰ دادم

من امروز میخام برم اومدم میگم چقد شد

من دادم ولی یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی