۷ پاسخ

جایی خوب ۲۵۰۰ رفتم

من یکشنبه سونو داپلر دارم
گفت بین یک تومن تا یک و سیصد

سونو داپلرچیه عزیزم

تامین اجتماعی

من دوبار دو جاي مختلف دادم يه بار ٣٥٠٠و يكبار ديگه ٢٥٠٠

با بیمه ۱۶۰۰

سونو داپلر چیه

سوال های مرتبط

مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری