کسی تازگیا سونو داپلر انجام دادہ چقد شدہ ھزینش؟؟؟

۸ پاسخ

فک کنم بیمارستان قیمتش کمتر میشہ با بیمہ درستہ؟؟؟

منک هفته پیش انجام دادم۳۹۰۰بود

من بیمارستان نوبت گرفتم همونجا که پرونده زایمان دارم .با بیمه رایگانه

4400من ماه قبلی انجام دادم دوباره برا این ماه 26ام هم باید انجام بدم

1250 معمولی انجام دادم

شد برا من٤٥٠٠

۴۱۰۰ رنگی ۱۲۰۰ معمولی

چهار میلیون و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد