فک کنم بیمارستان قیمتش کمتر میشہ با بیمہ درستہ؟؟؟
منک هفته پیش انجام دادم۳۹۰۰بود
من بیمارستان نوبت گرفتم همونجا که پرونده زایمان دارم .با بیمه رایگانه
4400من ماه قبلی انجام دادم دوباره برا این ماه 26ام هم باید انجام بدم
1250 معمولی انجام دادم
شد برا من٤٥٠٠
۴۱۰۰ رنگی ۱۲۰۰ معمولی
چهار میلیون و خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.