خانما کسی تازگیا رفته سونو داپلر؟قیمتش چند میشه؟

۶ پاسخ

من پریروز رفتم ۱۵۰۰

من ۳۳هفته انجام دادم با بیمه تامین یک میلیون و صدو سی هشت تومن

من سه هفته پیش انجام دادم ۱۵۰۰بیمه تامین اجتماعی

چه سونوگرافی هستش؟؟؟؟

برای چی هست این سونو؟

من دو هفته پیش رفتم ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🩷سودا👼🌸 مامان 🩷سودا👼🌸 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا هلیا🩵🩷 مامان ایلیا هلیا🩵🩷 روزهای ابتدایی تولد