سلام خانوما کسی سونوگرافی داپلر داده؟میدونه هزینش چقدره ؟

۱۴ پاسخ

من فروردین رفتم ۴۸۰۰

من تو عید رفتم 4ونیم بود

من هفته پیش رفتم ۲۵۰۰ شد با بیمه تامین اجتماعی

۲۶۰۰ شد برای من
ازاد بود

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

۴۵۰۰ امروز دادم

۲۶۰۰ دادم

من اسفند انجام دادم ۲۵۰۰

سه ماه پیش 3.400

من ماه پیش رفتم ۳/۴۰۰

من شنبه سونو رشد و داپلر دادم ۶۲۰۰

من چن‌روز پیش 3تومن

سلام ۹ فروردین انجام دادم ۵میلیون صدو پنجاه هشت تومان با بیمه تامین اجتماعی

همه میرن داپلر؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری