سلام خانما سونوگرافی داپلر چیه چجوریه؟ هزینش چقده؟

۴ پاسخ

من ۱۵۰۰ هفته پیش انجام دادم
برای چک کردن خونرسانی
قلب بچه هست

من این هفته انجام دادم ۱۵۰۰ شد

برای جریان خون و خون‌رسانی

من یک ماه پیش انجام دادم
۱۳۰۰ تقریبا

سوال های مرتبط

مامان ارشیا پسرم مامان ارشیا پسرم ۱۲ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی