۶ پاسخ

برای من شد ۲۸۰۰

من سونو داپلر انجام دادم 3100

دکتر برا منم نوشته
چون بچه اولم سزارین بوده
گفت سونو چسبندگی انجام بده

منم چون فشار داشتم انجام دادم شد۲میلیون

بچه دومتون هست؟
من انجام‌دادم با بیمه ۶۰۰‌شد

من داپلر رو انجام دادم
وضعیت خون رسانی به جنین رو بررسی میکنن
هزینش شد ۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان 💙 M💙 مامان 💙 M💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهور💓یامور🤰 مامان ماهور💓یامور🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری