سلام ..ببخشید سونوی داپلر چیه و چرا تجویز میشه ؟؟؟..کسی انجام داده

۱۱ پاسخ

برای این ک دومی هستی ببینن چسبندگی داری یا نه

من شنبه انجام دادم برای خون رسانی بچه.
سونوی رنگیه.
بچه من تکون میخورد دکتر نتونست عکس رنگی از صورتش بگیره،شما رفتی اگه خواب بود بگید عکس رنگی بگیره قیافه ش معلوم میشه😍

انجام بدم ضرری نداره خیالت راحت میشه

من هفته پیش انجام دادم چون دور شکم بچه کمتر بود فرستاد که ببینن جریان خون به جنین خوب هست یا نه

منم هر دو هفته یکبار انجام میدم هر هفته هم nst تا وقت زایمانم.البته چون بچه من وزنش کمه دکتر 36 هفته ختم بارداری داده.

تو هفته‌های بالا انجام میشه برای بررسی خون‌رسانی به جنین

بررسی جریان خون در رگ ها،من وزن بچم کم بود سونو داپلر برام نوشت گف ببینیم خونرسانی درست انجام میشه یا نه

من انجام دادم برا خون رسانی جفت به جنین
شکم کوچک بود میخاستن ببین دلیلش چبه

من دو هفته پیش انجام دادم دکتر فکر میکرد وزن بچم کمه رفتم انجام دادم
مثل سونوی معمولی هستش
فقط اینکه می‌تونه جریان خونه نینی رو هم چک کنه که ببینه اوکیه یا نه

برای اینکه بفهمن خونرسانی به جفت و بند ناف چطورع

میگن برا اونایی ک صدکشون کم باشع باید انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی