سلام کسی سونگرافی داپلر انجام داده ؟؟؟

۷ پاسخ

منم انجام دادم برا خون رسانی به رحم هس

من سه روز پیش انجام دادم

اره من

من 18هفته انجام دادم ولی نمی‌دونم برا چیه خون‌رسانی چک میکنن درسته

من چطور مگه

من اره

اره من

سوال های مرتبط

مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور💓یامور🤰 مامان ماهور💓یامور🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری