سلام مامانا بهترین شربت برای سرفه چی هست؟

۶ پاسخ

پلارژین خوب بود

پلارژین

بنظر من هرکدوم که به بچه ات می افته همون خوبه

ایورمی

واسه من سیتریزین جوابگو بود

دختر من سرما خورده دیروز بردم دکتر بهش شربت پروسپان بهش داد خداروشکر امروز تعداد کمی سرفه کرد

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 مامان ماهان🩵 ۱۷ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی