۸ پاسخ

اره عزیزم احتمالش هست باید جلوگیری داشته باشی . مادر شوهر من دو ماه بعد از زایمان دوباره باردار شده

اگر خونریزی ات تموم شده،احتمال بارداری هست چون میگن تا یکسال رحم آماده تر

احتیاط کنی خوبه

بهداشت به من گفت تا چهل روز ک به خاطر زحمت رابطه نداشته باش ولی بعد چهل روز امکان بارداری هست حواست جمع باشه

آره عزیزم هست
اگه نمی‌خوای باردار شی حواست باشه

البته من مادرشوهرم بچه هاش شیره به شیره ان مثلا یکی خرداد امسال دنیا اومده یکی مرداد سال بعد 🫢

میخاای حامله بشی
یا حامله آیی

رحمت هنوز زخمه پریود هم نمیشی چجوری حامله بشی اخه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری