صدک بالای ده و پایین ۹۰ خوبه ولی چون لب مرزی بیشتر به خودت برس اما الان نرماله
برا من ۲۹ هفته ۱۲۶۴ بود گفت نرماله کاملا وزنش
ژنتیک ریز باشید خوبه به وزن اهمیت نده
به دنیام بیاد بهش میرسی تپل میشه
عزیزم این جدول وزن گیری نرمال
اول هفته هاس.
یعنی ۳۱ و ۱ یا ۳۵ و ۱
صدک چیه اصلا؟
پس چرا تو گهواره زده هفته ۲۹ باید ۱۲۰۰ باشه؟ کمه؟
برا من تو ۲۹ هفته گفت 1310 صدک 50
کمه بنظرم اما نگران نشو برو پیش دکترت بهت پودر میده
بنظرم وزنش خوبه صدک ش بهتر بود بالاتر باشه که به عوامل مختلفی ربط داره بخودت ناراحتی نده .اگر خودتون ریز نقشید که کاملا طبیعی
100 گرم چیزینا کمه وزنش انقدری نیست
اگه دیابتی نیستی و وزنت بالا نیس لیدی میل بگیر بخور
آره کمه صدک هم کمه فکنم ایشالا تغذیه تو خوب کن ۳۲ دوباره برو خوب شده
کمههه
کمه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.