۱۸ پاسخ

این کمترین چیزه
که اتفاقا درد هم نداره

سلام نه اونقدر که نشه تحمل کرد.تا یه نفس عمیق بکشی تموم شده
فقط احساس بعدش بده.
احساس میکنی مثانه ات پر پر و نمیتونی ادرار کنی

نه دردنداره ولی حس میکنی یه چیزاضافی توبدنته

درد نداره یه حسی بدی داره حس سوزش ادرار خیلی زیاد

دردش قابل تحمله
باید شل گرفت

نه موقع بیحسی گذاشتن

نه فقط احساس سوزش داری

من خودم شل نگرفتم اذیت شدم شل کن لذت ببر

نه اصلا من نفهمیدم برای من اول بی حسم کردن بعدش زدن

برا من تو اتاق عمل بعد بی حسی گذاشت اصلا متوجه نشدم

آره منم بهشون میگم ایشالله ک قبول کنن چون تحمل درد ندارم🥹

من موقعی که بستری کرد خواست بذاره گفتم میشه وقتی بیحس کردین بذارین گفت اشکالی نداره اصلا نفهمیدم کی گذاشت کی برداشت

نه درد نداش مثه سوزش ادراری

بگو موقع ای ک بی حست کردن برات بزارن

ن زیاد سحت نیس فقط باید نفس عمیق بکشی و شل کنی.. خودتو سفت بگیری درد میکنه

نه بابا دردنداره

🥲🥲خیلی میترسم ، چن ساعت بعد عمل درش میارن ؟

نه اصلا درد نداشت فقط باید خودتو شل بگیری

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد