مامانایی ک سزارینی بودن بخیه ک کشیدین درد داشت ؟؟

۱۲ پاسخ

نه اصلا متوجه نمیشی، یهو میگه پاشو 😅

اون قسمت حالا حالا ها میگن بی حسه کشیدن بخیه هم دردی نداره اونطوری ک شنیدم

ن اصلاا

اصلا متوجه نمیشی چون اون ناحیه بی حسه تا دوسال

ی ضعف کوچولو داره

نه اصلا من متوجه نشدم

ی دختره اومد مطب دکتر کشید اصن نفهمید میترسید ولی اصن نفهمید ک دکتر کشید

مامانای سزارین دردش تا چن روز غیزقابل تحمله؟

نوووو

ن عزیزمممم

نه عزیزم

اصلا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد