خانمای سزارینی بخیه هاتونو بعدچند وقت کشیدین؟

۷ پاسخ

منم امروز 13روزگی

۹روزگی

۱۰روز
داخلی که کلا جذبیه فقط بیرون دوتا نخ داره باید کشیده شه
بخیش غیبی زده میشه مشخص نیس

12 روز

۱۰روز

۱۲ روزگیم رفتم

بخیه جذبیه

سوال های مرتبط