۸ پاسخ

شیوا طالبی بخیه زد خوب بود؟؟ سزارین بودی؟؟

وای ینی قراره برا اینم درد بکشممممم

روز۷ کشیدن

من ک درد دارم ولی زیاد نیست

تا شش ماه مثل قبل نمی شیم

بعد از ده روز..چند روز اول اره درد داشت

اوو مال من الانم درد میکنن

اره ....

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد