پماد چشمی بتازونیت یا جنتکس بزن
پماد بتامتازون بزن یا اگه پماد آ د داری بزن
پماد چشمی بزن
بنفشه الان زدم نت واسش زده پماد هیدروکورتیزول مناسبشه اگه تووخونه داری
هم مایعات بهش زیاد بده هم پماد وازلین یا روغن بادوم شیرین بزن عالیه
خداروشکر آخه تبخال خیلی چیز بدیه دخترمن گرفتارشه
آخی بگردم پماد یه کوچولو فعلا بزن تا میبریش دکتر ک نسوزه
خطر داره ببر دکتر چشم یوقت تبخال نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.