برای ان اس تی باید رفت زایشگاه؟
بهداشت ندارن؟

۶ پاسخ

زایشگاه دارن .انقباض هم چک میکنن

نه ندارن

نه بهداشت فقط ضربان قلب

زایشگاه بایدبری

نه بهداشت ندیوم تاحالا داشته باشن

بهداشت های شهرمافقط سونوکیددارن،فکرنکنم داخل بهداشت ان اس تی باشه

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی