اره بعضی از غذاها میزارم
آش کشک بره فریز دربیاد حالت له شدگی پیدا میکنه یکم کیفیتش میاد پایین شاید ب مزاجت خوش نیاد
اش و نمیدونم ولی خورشت میزارم
من از اول بارداری دیگه غذافریز نمیکنم
من به شخصه از غذای فیریزری بدم میاد این کارو نمیکنم هیچوقت، اش رشته بره فیریزر بیاد بیرون رشته هاش له نمیشه؟
آش رو نمیدونم.ولی من بعضی وقتا قیمه و قرمه سبزی رو میذارم فریزر چندروز بعد میخوریم
فریزر نمیزارم ولی یخچال مثلا فرداش میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.