یه هفته هم مونده کاری نشده ولی میگن تو بارداری خوب نیس فقط پاستوریزه
سه چهار روز
والا دکترا میگن فقط و فقط لبنیات پاستوریزه توی بارداری مصرف کنید
برا همین روی محصولات پاستوریزه خودش تاریخ داره
تو فریزر بعد۱۰ روز درآوردم همچنان سالم بود ینی نمیبرید
بجوشونی بزاری میمونه یخورده
اگرازین شیرای باز میگی نهایت ۴ روز
اما تو بارداری نباید خورد میدونی که؟
تهش سه روز
تهش۴روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.