۱۰ پاسخ

آره بزار منم همینجوریم دکترم گفت کمپرس آبگرم بزار

باز جای شکرش هس ک دقدقه چن نفرو نداری انشالله بسلامتی بگذره براتون

خداراشکر از تمام دردای بارداری همین ی موردو من ندارم کشاله رونم درد داره ولی اونجا ن

من درد قسمت واژن دارم و استخوان هام درد داره یعنی برا پهلو ب پهلو شدن درد دارم بخورم منیزیم

نه نباید بزاری

نکن این کارو اونجا رو نباید زیاد گرم کرد شل میشی

نه عزیزم خوب نیست

نه خانوم چه کیسه آب گرمی ، ضرر داره

جیشت میگیره 😂😂

منیزیوم بخور استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معین.مسیحا مامان معین.مسیحا ۸ ماهگی