۵ پاسخ

یعنی دردی به این بدی تو عمرم نکشیده بودم ، خیلی بده یکی گفته بود کلسیم و منیزیم بخوری کمترش میکنه ولی منم خیلی اذیتم خیلیییییییی

عزیزم تا اخر هست بدترم میشه منکه دیگه دارم میمیرم از دردش

تا اخرررر...

برامنم اینطوریهه😫

وای من کشاله رونم‌و‌‌بیکینیم‌در حد مرگگگ‌درد میکنه😭😭

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی