۱۲ پاسخ

دختر من هر دو ساعت 90یا 120 سی سی شیر خشک میخوره قبلش هم ده دقیقه یا 15دقیقه شیر سینه ام میخوره... یک ساعت بعد از شیر خشک بهش فرنی میدم شش قاشق چایخوری خوری میخوره دو وعده در طول روز میخوره یه وعده هم پوره میدم

مامان نیکادرباره شیرشب چیزی نگفت؟
اون سری به من گفت کم کم شیرشب روقطع کن

خب اونا سنگینه معدشو گرفته طبیعیه نخاد

راستی مامان نیکا نگفت که شیرش رو عوض کنی یا همون اچ آ بده؟

محیا که نزدیک هشت ماهشه هنوز ۱۵۰تا نمیخوره😐😕
حتی اگر چهارپنج ساعتم شیرنخورده باشه ۱۵۰تا نمیخوره

خب شاید کم میخوره ولی تند تند میخوره یعنی وعده هاش بیشتره؟

مامان نیکابه دکترمیگفتی دکترجان ۱۵۰تانخوردچه کارکنیم🤣🤣😅دخترمن امروزبه زور۶۰تاخورد

منم رفتم دکتر گفت هر دو ساعت باید 100 تا بخوره
ولی دختر من هر 4 ساعت ب زووور 60 تا میخوره
آرزو دارم تو بیداری شیر بخوره
همش خواب کمرم شکست

خخخخ پسر من ۱۲۰ می‌خورد اما بعد ۵ماهگی امو رو ۹۰ اونم هر ۴ساعت

دکتر گفت فرنی ارد برنج و حریره نده سنگینه برای بچه
پوره سبزیجات و میوه بده
حالا دختر من بعد غذا شیر میخواد بیشتر هم میخوره😐🤣

یه چیز دیگه خیلی تاکید داشت روش
اینکه تحت هیچ شرایطی از گوشت کوب برقی استفاده نکنم و به هیچ عنوان غذای میکس شده ندم بهش
با پشت قاشق و چنگال هر ماده غذایی جدا له کنم بهش بدم خورد خورد ، نخورد بعدا دوباره تلا کنم تا عادت کنه
انگار من صبر ایوب و جون رستم باید داشته باشم . وقتم هم کلا آزاد

دقیقا یکی از ارزوهامه پسرم ۱۵۰تا بخوره🤣💔

سوال های مرتبط