چراطول سرویکسم ننوشتن تو سونووزن؟؟

۴ پاسخ

تو انومالی طول سرویکست چند بود ؟

برای منم نمینویسن لازم باشه دکترت میگه حتما لازم نداری

دکترت نخواسته
واسه منم ننوشته

عه مگه میشه؟ من ک ازون اول همرو خودم میپرسم😑وگرنه ب اینا باشه میگن سالمه پاشو برو

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان ❤️🥰 مامان آیهان ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان مهیارخان مامان مهیارخان ۵ ماهگی
مامان امیرارتا مامان امیرارتا ۸ ماهگی
مامان آیهان ❤️🥰 مامان آیهان ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری