خانما ۱۶ هفتگی میشه جنسیت جنین را با سونو فهمید

۱۰ پاسخ

اره صددرصد . از پایان هفته ۱۴ دیگه کامل مشخصه . فقط سونوگرافی خوب و دقیق برو

سلام منم ۱۴ رفتم صد درصد گفت

انتی نرفتم گفت لازم نیس چون بچه اولت سالمه و توی فامیلای خودت و شوهرم عقب افتادگی نیس اختیاریع میتونی بری میتونی نری منم نرفتم

اگه جایی خوب بری همون سونو آن تی میگه من ۱۳ هفته ۵ روز رفتم صددرصدی الان انومالی هم دیروز دادم بازم همونو گفت

عکس انتی بفرس حدس بزنم نینیت چیه

چون ی دختر ۳ ساله دارم شوهرم میگ کاش پسر باشه این یکی

شاید تا آنومالی نگه

نمیدونم خیلی عجله دارم دلم میخواد زودتر برم بگه پسره

دل تو دلم نیس بدونم چیه آخر این ماه ک میاد میشم ۱۶ هفته

بله معلومه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری