مامانا آمپول فشار خیلی سخته؟

۸ پاسخ

بله واقعا سخته

بلهههه خیلی دردش شدیدتر هست من سر بچه اولم با آمپول فشار زایمان کردم

زهر مار انگار بهم زدن

میشه تا اون موقع زعفران خورد؟؟!

اره سخت نمی‌دونم چرا اکثرا داریم با آمپول فشار زایمان می کنیم واقعا چرا 🥹🥹

آمپول فشار یه راهکار برای کمک به زایمان هست عزیزم
اصلا ترسناک و خطرناک نیست
کمک میکنه روند زایمانت جلوتر بیوفته مخصوصآ برای بچه ی اول که دیر این اتفاق میوفته میزنی تا سریع تر زایمان کنی
آخه زور و دردها دیر به دیر میاد سراغت اما با کمک آمپول زود به زود و با شدت بیشتری اتفاق میوفته و خب خیلی کمک دهنده اس
منم موقع زایمان اولم دو تا به فاصله ی دو ساعت زدم

برای من اصلا سخت نبود

واسه من ک ول میکرد باز میگرفت 🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی