۵ پاسخ

من چون باز شده بود یکیشون ۱۴روز بعد کشیدم اصلا اصلا درد نداشت

12 نه اصلا

برداشتنی نبود خودش رفت

طبیعی بودم بخیه اولم تو ۵روزگی افتاد الآنم فقد یکی داخلی مونده بقیه افتادن

۱۰ روز
نه اصلا

سوال های مرتبط