خانم های ک هم هفته منین چ قرص هایی استفاده میکنین

۴ پاسخ

فولیک اسید و ویتامین د
دمیترون گاهی واسه تهوع

منم دکتر برام سه نمونه قرص نوشت خواستم ببینم شما چی استفاده میکنین

تا 12هفته فقط فولیک اسید و د 3 باید بخوری بعدش اهن و مولتی میاد با امگا3 فولیک اسید حذف میشه

D3 می‌خوردم با فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری