اون دیگه مشکلات معدست نه بارداری....این تبلیغا رو دیدین میگن معجون برای معده و بدن سرد؟
منم احساس میکنم مشکلات معده ی سرد رو دارم
اوه تاا دلت بخاد
اره عزیزم من از ۵هفته نفخ داشتم
من یه بادکنکیم که فقط هوا نرفتم😅
من هی نفخ دارم بعضی وقت ها یک طرف زیر شکمم درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.