دخترایی ک هم هفته منین
شماهم نفخ زیاد دارین؟! ☹️😂

۵ پاسخ

اون دیگه مشکلات معدست نه بارداری....این تبلیغا رو دیدین میگن معجون برای معده و بدن سرد؟
منم احساس میکنم مشکلات معده ی سرد رو دارم

اوه تاا دلت بخاد

اره عزیزم من از ۵هفته نفخ داشتم

من یه بادکنکیم که فقط هوا نرفتم😅

من هی نفخ دارم بعضی وقت ها یک طرف زیر شکمم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان mom مامان mom هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری