اره من که قراره برم از ۲۸ تا ۳۲ میرن برا وززن
من ۲۹هفته رفتم
یکی هم۳۴هفته نوشته برام
واسه من ننوشت هنوز .گفت سی هفته برم دوباره پیشش
برای من ننوشت گفت ۱ ماه دیگه هم بیا فعلا ازمایش قند فقط
من ۳۱ هفته رفتم دکترم زود تر ننوشت
برا من ۳۲ هفته نوشته
تا ۳۲ هفته واجبه ی بار بری
من ۲۷هفته رفتم بخاطر وزن نی نی اگه خدایی نکرده کم باشه تا زایمان میشه جبران کرد عزیزم
اگه دکترت بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.