سونو وزن جنین 28هفته همه باید بروند ؟؟🐣

۹ پاسخ

اره من که قراره برم از ۲۸ تا ۳۲ میرن برا وززن

من ۲۹هفته رفتم
یکی هم۳۴هفته نوشته برام

واسه من ننوشت هنوز .گفت سی هفته برم دوباره پیشش

برای من ننوشت گفت ۱ ماه دیگه هم بیا فعلا ازمایش قند فقط

من ۳۱ هفته رفتم دکترم زود تر ننوشت

برا من ۳۲ هفته نوشته

تا ۳۲ هفته واجبه ی بار بری

من ۲۷‌هفته رفتم بخاطر وزن نی نی اگه خدایی نکرده کم باشه تا زایمان میشه جبران کرد عزیزم

اگه دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان نشونه🩷 مامان نشونه🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی