۷ پاسخ

منم دقیقا تنهام توی شهر غریب از 20 روزگی دخترم 24ساعته دست خودمه حتی شوهرم پنج دقیقه هم بغلش نمیکنه الکی میگه میترسم سرما بخوره

خانواده هاتون کجان؟
همسرت جی؟

برو خدا تو شکر کن تنهایی با خانواده مادرشوهرت زندگی نمیکنی

میگذره نگران نباش، ناشکری نکن خدا قهرش میگیره خیلیا در حسرت همین بچه دار شدنن.

عزیزم خداهست بچت هست

منم تنهام

منم مث تو تنهام از ۱۰ روزگیش همه رفتن

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی