سلام من الان زدم هم درد داره هم سوزش مال چیه

۹ پاسخ

باید خیلی آهسته تزریق شه وگرنه درد و‌سوژش بدی داره البته بعد نیم ساعت دردش برطرف میشه عزیزم

پروژسترون

د اخه،چی زدی حالا

دارک شد😂😂😂

چی زدی🫣

چی زدی؟

خب نمیزدی 😐😂

؟؟؟ 😶😶😐😐

چی زدی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری