دارم از دندون درد میمیرم......

۳ پاسخ

رهافن بخور بعدم فردا حتما برو دکتر دندون که خوب نمیشه دردش لامصب

شیاف بزار..اونقد زود فایده میکنه.. دیکلوفیناک

اگه باردار نیستی قرص ژلوفن یا نوافن آرومت میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی