۴ پاسخ

اره مشکلی نداره
ماده بی حسی و عکس رادیولوژی وارد شیر نمیشه
فقط بعدش اگه درد داشته باشی فقط باید استامنیفون ساده یا ایبوپروفن بخوری
چیز دیگه مجاز نیست

منم درست کردم

آره من

بله من هم پر كردم هم عصبكشي گفتن مشكلي نداره خدارو شكر مشكليم پيش نيومد

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی