۳ پاسخ

منم بعضی موقعا بعد سونو واژینال ترشح زرد میشه فک کنم بخاطر ژل

فکر کنم دستگاهش تمیز نبود عفونت گرفتی اخه اون دستگاه سنو واژینال تو همه خانوما میره بعد انتظار داری زرد رنگنشه منم رفتم دکتر دکترم بهم گفت بهم پماد داد خوب شدم🥲😕

آیا ترشح یکم داشته باشیم اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری