منم بعضا دلم میخاد و یهو میگم به خودت بیا دختر هنوز افسردگیِ اولی رو رد نکردی🤣 ولی با این گرونی یکم سخته
طبس یه زیارت گاه هست رفتین برای حاجت دلم دعا کنید
منم فک میکنم باید دو تا بیاری پشت سر هم خودتو خلاص کنی جاریم پسرش سال دیگ مدرسه کلا اول. دخترش میره مهد راااااحت یعنی
حتما بچت خیلی آرومه
۲ سالگی تازه اذیت کردنای بچه شروع میشه منی ک الان دخترم ۵ سالشه پاییز میره پیش دبستانی همش میگم کاش هنوز نمیاوردم تا کلاس اولشو رد میکرد بعد میاوردم
وایتجربه اش خیلی سخته اصلاباخودت اینکارنکن من تجربه کردم
من دوست دارم تند تند بیارم تموم شه این دوران برم به بقیه زندکی برسم 😅
واقعا ینی انقدر بچه داری شیرین و راحته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.