۷ پاسخ

دوماهش میخوای غلت بزنه خیلی عجول نیستی😂🥲

والا پسر من تازه غلت میزنه

خواهر تو چقد عجله داری چه خبر مگه

😑😑😑دختر من تازه امروز زده از بچه دوماه توقع غلت داری

😂😂
عزیزم خیلی عجله داریا
انشالله ۴ماه به بعد غلت میزنه

عزیزم بچه من تو 5نزده😐😂عجله چی داری

زوده ک

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی