خوشگلا
خرما ازچندماهگی مجازه؟
و چجوری بهش بدم؟

۳ پاسخ

بهتره از اخر ۷ ماهگی شروع بشه مخصوصا برای بچه های رفلاکسی
ولی اگه‌دادین و حساسیت نکرد یا براش سنگین نبود میتونید بدید

من امروز نصف خرما تو فرنی دادم ولی اصلش از ۸ماهگیه

من امروز دادم با فرنی قاطی کردن نصفشو خوشش امد

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان 🍫Arash🧸 مامان 🍫Arash🧸 ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۰ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی
مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی