عدس ونخودفرنگی ازچندماهگی مجازه؟

۴ پاسخ

نخود من الان میدم ولی حبوبات ازهشت ماه به بالا مجازه

من عدس میدم الان

هر دوش از ۶ ماه مجازه

نخود فرنگی من از پنج ماه دادم عدس هم میتونی چند روز دیگه بدی

سوال های مرتبط

مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان 🍫Arash🧸 مامان 🍫Arash🧸 ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۰ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی
مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان دختربابا مامان دختربابا ۱ سالگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی