سلام.خانما لوبیا و نخود ازچندماهگی مجازه

۲ پاسخ

دوماه بعد شروع کمکی میتونی اول دال عدس بدی بعد ماش و‌عدس بعدش نخود لوبیا

🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی
مامان 🍫Arash🧸 مامان 🍫Arash🧸 ۱۱ ماهگی
مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۰ ماهگی