نخود و لوبیا از چندماهگی مجازه؟

۳ پاسخ

نخورد بعد یک سالگی لوبیا هم ۸ماهگی میتونید دال عدس بدین یا خود عدس

از ۸ ماه حبوبات مجازه

نخودزیر۱سال نبایدبدیم لوبیااز۸ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان آیهان👼🏻 مامان آیهان👼🏻 ۱ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
رادوین رادوین قصد بارداری
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی