نخود و لوبیا چیتی یا قرمز از چند ماهگی مجازه ؟

۶ پاسخ

۸

حبوبات 8

من نخود رو از اول ۸ ماه شروع کردم
عدی رو از ۷ ماه
لوبیا چیتی قرمز هنوز ندادم

سلام عزیزم من داخل روبیکا یه گروه زدم برای مادرا اگه خواستی بهم پیام بده تا عضوت کنم
Sadat8_3

از ۹ ماهگی عزیزم

از ۷ ماه میشه داد

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی