۸ پاسخ

ما گوشت چرخی هم میریزیم

مال ما فقط نخود قرمز گندم و قلم گوساله است

پیاز داغ فراوان هم بکن بهش زردچوبه بزن قاطیش کن
اش دندونی پسر من ب قدری خوشمزه بود همه تعریف میکردن

همیناس

ببخشید آش دندونی را بعد اینکه دندون در بیاره میپزید یا قبلش آخه من برا دو تا بچه هام نپختم

همینه مبارکش باشه به شادی آخرش هم یکم زرد چوبه با پیاز سرخ شده بریز

ما گندم نخود لوبیا عدس گردو چرخ کرده کشمش دل ب خواهیه اکثرا واسه تزیین میریزیم با گردو و بادام

کاش دخترمنم دندونش دربیاد

سوال های مرتبط